gravatar

Tips Supaya Mendapat Kepuasan Seks


1. Jangan half way
Sekali bermula, jangan berhenti ditengah jalan. Jika tak mampu untuk meneruskan cuba perlahankan sedikit, yang penting tidak berhenti terus supaya momentum tidak hilang. Anda sepatutnya menyediakan diri anda dengan baik sebelum ‘bermula’.
Ini kerana jika berhenti, terutamanya perempuan, ini akan membuatkan mereka kembali kepada keadaan di awal pelayaran. Seolah-olah anda telah menekan butang ‘reset. Apa lagi, ini bermakna anda perlu untuk menghangatkannya kembali.

2. Kesempurnaan
Cuba untuk melakukan secara sempurna yang mungkin. Jangan ada insiden yang mungkin kelakar dan biasanya perempuan tidak suka unsur-unsur kelakar ketika melakukan aktiviti ini. Pakaian hendaklah ditanggalkan dengan sempurna, dan perlulah berhati-hati supaya tidaklah tersangkut dikepala atau dimana-mana.
Insiden seperti itu mungkin boleh mencacatkan suasana romantis. Pastikan semuanya ditanggalkan untuk memastikan ‘misi penting’ dapat dilakukan dengan sempurna.

3. Kuasa Urutan
Tips seks yang seterusnya ialah keperluan untuk melahirkan suasana yang tenang dan santai kepada pasangan. Tindakan yang rakus tidak akan membantu. Urutan lembut dengan menggunakan jari jemari adalah lebih elok.
Dan jangan pula sesekali menggunakan siku atau kaki, silap-silap berperanglah pulak. Tindakan perlu dilakukan dengan perlahan, untuk hasil yang optimum.

4. Terlalu keras
Perlulah diingat bahawa aktiviti ini bukan merupakan satu pertandingan. Sebaliknya lakukanlah akiviti ini dengan penuh rasa hormat serta sentiasa mencurahkan sepenuh kasih sayang terhadap pasangan anda…

5. Tidak Bercakap Banyak
Elakkan terlalu banyak semasa mengadakan aktiviti ini. Lebih baik menggunakan body language untuk berinteraksi dengan pasangan dan biasanya pasangan tentu mengerti apa yang dimaksudkan.
Oleh itu jangan sesekali menjadi seperti seorang jurulatih sebuah pasukan bola sepak yang menggunakan arahan-arahan yang keras. Sentiasalah berlembut dengan pasangan.

Pengikut

Welcome