gravatar

Tips Sebelum Berjimak/Bersetubuh


1. Beri kejutan pada suami. Anda boleh menyambut suami di depan pintu kamar hanya dengan memakai bra dan panty yang transparan. Semburkan wangian yang disukainya ke tubuh anda hingga membuatnya ghairah.

2. Bisikkan di telinganya agar dia memejamkan mata dan katakan bahwa anda mempunyai kejutan malam ini yang khusus untuknya.

3. Ajaklah pasangan Anda mandi bersama dan sabunilah tubuhnya dengan sabun cair. Gunakan sponge halus untuk membelai tubuhnya. Berikan sentuhan yang paling intim.

4. Berbual mesralah bersama pasangan anda dengan kata-kata yang berahi. Suara yang manja dan beraksi ghairah akan membuatkan pasangan anda semakin tidak sabar.

5. Berbaringlah di atas ranjang sambil menunggu pasangan keluar dari kamar mandi. Jangan pakai apa-apa, kecuali baju tidur yang transparan dan seksi.

6. Tutup mata pasangan anda dengan sapu tangan, lalu ikat pergelangan tangannya dengan selendang lembut, sehingga dia tidak dapat melepaskan diri. Bisikkan bahwa anda ingin memulai permainan yang luar biasa untukknya.

7. Katakan pada pasangan kalau akhir-akhir ini ini dia sering menolak diajak ‘bersama’, untuk itu anda akan menghukumnya dengan memukul manja bahagian sensitifnya.

8. Jangan biarkan pasangan anda mencapai ejakulasi sebelum anda mencapai orgasme pertama. Buatlah pasangan anda semakin berahi dan bersemangat agar melakukan pemanasan atau foreplay lebih lama.

9. Katakan kepadanya fantasi-fantasi seksual kegemaran anda. Fantasi yang belum pernah anda katakan pada siapa saja sebelumnya dan katakan anda inginkan darinya.


10. Siapkan sesuatu yang seksi di dalam tas kerjanya setiap hari. Pastikan hanya pasangan anda sahaja yang boleh nampk. Pilihlah benda yang mampu mengingatkannya akan ghairah anda yang menggelora dan tulisan rayuan manis anda yang membuat si dia lebih terangsang. Sertakan juga bekas lipstik ciuman anda. Pasti pasangan anda balik kerja awal!

Pengikut

Welcome