gravatar

Cara Nak Membesarkan Zakar

APA ITU JELQING,


Jelqing, yang juga dikenali sebagai "memerah zakar", adalah satu kaedah membesarkan zakar yang tersohor di rantau eropah..Jelqing adalah senaman zakar dimana zakar akan diramas dan dilurutkan dari pangkal hingga ke kepala zakar..


BAGAIMANA IA BERFUNGSI MENAMBAH SAIZ ZAKAR


Senaman Jelqing ini akan memberi tekanan darah ke dalam zakar apabila diramas dan dilurutkan kedepan. Dalam beberapa minggu/bulan, ruangan darah dalam tisu zakar akan bertambah dan isipadu zakar juga akan meningkat..Zakar akan lebih mampu menampung banyak darah..Secara ringkasnya, zakar anda bertambah besar.


BAGAIMANA MELAKUKANNYA


Secara asasnya jelqing dimulakan dengan mencengkam zakar menggunakan ibu jari dan jari telunjuk dimana zakar dalam keadaan separa tegang dan licin.. Sekat aliran darah dari memasuki zakar dan dengan perlahan tarik atau lurut zakardari pangkal hingga ke kepala zakar..Setelah sampai di hujung zakar,jangan lepaskan cengkaman anda,ambil tangan kiri dan Jelqing sambil tangan kanan anda masih mencengkam kepala zakar..lakukan hinga 50 kali setiap kali jelqing..berhenti jika zakar terasa sakit..Lihat gambar dibawah untuk lebih jelas..



gravatar

klau buat lbih dari 50 kali mcm mna

Pengikut

Welcome